Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

GYIK

1.      Milyen fizetési módok vannak?

Banki előreutalással lehetséges nálunk a fizetés, vagy személyes átvétenél készpénzben.

 

2.      Hogyan működik az előre utalás?

Kérjük, hogy minden esetben várja meg a kollégánk megkeresését emailben, amikor értesíteni fogjuk a megrendelés státuszáról/állapotáról/várható szállítási költségekről. (pontos szállítási költséget csak az áru összekészítése utána tudunk adni, a széles termékkör miatt)

 

3.      Mi történik, ha nem fizetem ki a megrendelésemet?

14 nap elteltével automatikusan töröljük a megrendelést, de bízunk a kétoldali sikeres kommunikációban minden esetben.

 

4.      Mennyi időbe telik, amíg a rendelt termékeket kiszállítják?

Ha a termék raktáron van, megtörtént a kapcsolatfelvétel, szállítás egyeztetése, utalás, akkor a következő munkanapon tudjuk küldeni a csomagot.

 

5.      Ki szállítja a megrendelést?

Cégünk a Sprinter árufuvarózó társasággal áll szerződésben. Minden esetben ők szállítják a megrendeléseket.

 

6.      Lehet-e rendelni külföldről?

Igen, lehetséges külföldről rendelni. Ebben az esetben azonban más szállítási díjak és szállító cég teljesíti a kiszállítást, amiről kapcsolatfelvételkor tájékoztatjuk ügyfeleinket.

 

7.      Visszaküldhetem a kapott árut?

Természetesen azon vagyunk, hogy megfeleljünk az elvárásoknak, így kérjük, hogy minden kérdésben vegyék fel velünk a kapcsolatot a webshop@slheurope.hu email címen.

 

8.      Mikor tudok vásárolni a webshopon keresztül?

Kizárólag adószámmal rendelkező cégeket, egyéni vállalkozókat tudunk kiszolgálni. Nagykereskedés vagyunk.