1. Milyen fizetési módok vannak?
Banki előreutalással lehetséges nálunk a fizetés, vagy személyes átvétenél készpénzben.
2. Hogyan működik az előre utalás?
Kérjük, hogy minden esetben várja meg a kollégánk megkeresését emailben, amikor értesíteni fogjuk a megrendelés státuszáról/állapotáról/várható szállítási költségekről. (pontos szállítási költséget csak az áru összekészítése utána tudunk adni, a széles termékkör miatt)
3. Mi történik, ha nem fizetem ki a megrendelésemet?
14 nap elteltével automatikusan töröljük a megrendelést, de bízunk a kétoldali sikeres kommunikációban minden esetben.
4. Mennyi időbe telik, amíg a rendelt termékeket kiszállítják?
Ha a termék raktáron van, megtörtént a kapcsolatfelvétel, szállítás egyeztetése, utalás, akkor a következő munkanapon tudjuk küldeni a csomagot.
5. Ki szállítja a megrendelést?
Cégünk a Sprinter árufuvarózó társasággal áll szerződésben. Minden esetben ők szállítják a megrendeléseket.
6. Lehet-e rendelni külföldről?
Igen, lehetséges külföldről rendelni. Ebben az esetben azonban más szállítási díjak és szállító cég teljesíti a kiszállítást, amiről kapcsolatfelvételkor tájékoztatjuk ügyfeleinket.
7. Visszaküldhetem a kapott árut?
Természetesen azon vagyunk, hogy megfeleljünk az elvárásoknak, így kérjük, hogy minden kérdésben vegyék fel velünk a kapcsolatot a webshop@slheurope.hu email címen.
8. Mikor tudok vásárolni a webshopon keresztül?
Kizárólag adószámmal rendelkező cégeket, egyéni vállalkozókat tudunk kiszolgálni. Nagykereskedés vagyunk.